reklama

Pes

-33-

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Som veľký pes.

Chlpatý a mokrý žiadam o domov a nehu.

Stratený či vyhodený, zabudnutý, nepotrebný,

zablatený, hladný, smädný,

nevítaný, ťažký smutný pes.

Viem sa len pliesť.

Do života, pod nohy, čo pri zbesilom behu

stále hľadám veľkým nosom v túžbe cítiť

kto som, čo som, komu patrím, či som, čí som,

kým som vlastne opustený.

Mokrý, veľký prebytočný pes.

Konečný Peter

Konečný Peter

Bloger 
  • Počet článkov:  83
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som básnik, textár a hudobník. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu