reklama

Bol som ťa večer hľadať

-4-

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Bol som ťa večer hľadať

Túlal som sa hádam všade

V kaviarni s domácou šľahačkou

Na tých strašidelných schodoch s brečtanom

Pri veľkej fontáne čo som chcel aby bola naša

Aj v obchode kde majú šaty s veľkým červenými bodkami

Fakt som myslel že sa ti budú páčiť

Vieš chcel som ťa v nich vidieť

No a tam kde majú tie smiešne náušnice

Tak detské ako tvoj úsmev

Sedia Ti k očiam vieš

Cestou domov som počúval tú francúzsku kapelu

Pustím ti ju keď ťa raz nájdem

Konečný Peter

Konečný Peter

Bloger 
  • Počet článkov:  83
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som básnik, textár a hudobník. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu