reklama

Kreslo

(Jane Lily Kleisnerovej)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Sedím denne v kresle svojej izby

Bezpečne uzamknutý v hĺbke svojho ja

Nikým nerušený pálim oči v televíznom svetle

Oči čo majú slúžiť ešte chvíľu

Dodávať mi skvelú silu

Nevšímať si veci ktoré o mňa ani zato vôbec nestoja

Topím sa do popola spáleniska vzťahov

Už časom zabudnutý blednem na dne spomienok

A tak sa rozpamätám vraj som býval iný

Zdá sa to nie tak dávno v neodvratne

Do srdca ma možno zatne

Na ceste do hĺbky seba pohodený zabudnutý

Zožltnutý nenápadný smiech

Vraj kričím a tak letí záchranárske kolo

Padá mi o pomoc do hĺbky ľudskej duše

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A ja neviem prečo plávam ďalej

Od neho a iným smerom

Do studenej hĺbky svojho kresla

Na dno svojich temných vôd

Konečný Peter

Konečný Peter

Bloger 
  • Počet článkov:  83
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som básnik, textár a hudobník. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu