reklama

Hviezda

-64-

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

som tou hviezdou čo sa vznáša

čo až s ranným slnkom zháša

tá čo býva taká skvelá

že tu pri mne často bdela

vraj je v mliečnej dráhe mladá

malá, tak sa ťažšie hľadá

asi ešte občas blúdi

ako keď je veľa ľudí

keby pre mňa spadla v noci

a mala by v hviezdnej moci

plniť priania žien a dievčat

ktoré túžia len byť niečia

čo ak som ja pre ňu taká

že tu v noci na mňa čaká

v mojej izbe lúčom hľadá

človeka čo práve padá

Konečný Peter

Konečný Peter

Bloger 
  • Počet článkov:  83
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som básnik, textár a hudobník. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu